گاه نوشتی بر اوضاع کلشتر

گاه نوشتی بر اوضاع کلشتر

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 625
بازدید کل : 11138
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 129
تعداد آنلاین : 1



 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت0:42---8 بهمن 1392
با سلام و تشکر از سایت ارزشمند.

آقا مسعود اکثر تصاویر نمایش داده نمی شوند،در صورت امکان دوباره آپلود کنید.ممنون.



سارا حیدری
ساعت20:06---26 مهر 1392
این عکس ارسالی از جنگل بسیار زیبا ی کلشتر آسمانسرا است.

ساعت23:45---11 بهمن 1391
سلام خسته نباشبد

از اینکه شاهد این هستم که بچه های عزیزی مثل شماهمت بزرگی داشتید تاچنین سایتی را راه اندازی کنید که گوشه ای ازکلشتر بزرگ را به همه نشان دهید افتخار میکنم به کلشتری بودنم و داشتن چنین عزیزانی ,امیدوارم همیشه سالم وشاد وموفق باشید.اگر من بتوانم کاری انجام بدهم در خدمتتان هستم.
پاسخ: سلام جناب رجب نژاد. بابت الطافتون ممنونم. همینکه شما بزرگان پشتیبان ما جوانان هستید، دلگرم می شویم. ما به کلشتر می بالیم و برای سربلندی آن کوشائیم. اما درمورد کمکتون باید عرض کنم ، با توجه به عدم شناخت بنده نسبت به تخصص و توانایی شما، موضوع خاصی رو نمیتونم عنوان کنم. اما اون مطلبی رو که شما دوست دارید تو وبلاگ ببنید و از خوندن اون لذت می برید چی هست؟؟؟ یعنی از وبلاگ چه انتظاری دارید؟؟؟ حالا شما لطف کنید تو همون زمینه فعالیت کنید. ممنون


elsa
ساعت19:56---6 بهمن 1391
slm ykm kamtar familatun ro tahvil bgirid.

site khubi darid vali axatun tekrario ghadimie.
پاسخ: سلام بر شما. از انتقادتون ممنونم. میشه دقیقا بفرمائید که من کجا از فامیلامون تعریف و تمجید کردم؟؟؟ بعد، میشه بگید کدوم عکسا تکراری و قدیمی هستند؟ اون عکسای تکراری رو کجا رویت فرمودید؟؟؟


محمدسلیمانی
ساعت14:38---4 بهمن 1391
مرحوم مشهدی عزیز کریم نژاد
پاسخ: سلام محمد جان. برای قرار دادن عکس پدربزرگات، باید یا عکسشون رو برام میل کنی، یا خودت از پروفایل خودت برام آپلود کنی.


محمدسلیمانی
ساعت20:57---1 بهمن 1391
مرحوم حاجی خان سلیمانی کلشتری

رضا وفائی
ساعت23:31---15 دی 1391
عرض سلام و ادب و احترام دارم خدمت شمابزرگوار و باز هم تشکر می کنم از زحماتی که در عرصه معرفی کلشتر و کلشتری ها انجام داده و همچنان پیگیر هستید. واقعا دست مریزاد و خسته نباشید. کاری که انجام می دهید بسیار پر دردسر و خسته کنندست و در عین حال حساس چون اگه مطالب یه مقدار اینور و اونور بشه، عده ای با توجه به انتظاراتشون از جنابعالی ،خرده گیری و ..... کرده و موجب رنجش خواهند شد باز هم برایتان توفیق روز افزون و عنایت خداوندی را آرزومندم و امیدوارم با توجه به مشکلات اجتناب ناپذیر زندگی که شاید موجب شده نتوانیم یا کمتر بتوانیم حضور موثر در کلشتر داشته باشیم حداقل از این طریق ادای وظیفه نمائیم .دست تمام اونائی رو که در کلشتر موندن و باعث حفظ این میراث شدن رو میبوسم .پاینده باد کلشتر

مهدي كريم نزاد
ساعت21:35---12 دی 1391
سلام اقامسعود ازهمه زحمات شما و دست اندركاران بسيار سپاسگذارم هروقت دلتنگ ميشوم به سايت مراجعه ميكنم لطفا از زمستان كلشتر هم عكس تهيه نماييد به اميدديدار

مصطفي
ساعت13:35---23 مرداد 1391
سلام آقا مسعود

ميبينم كه قشنگ مشغوليو يادي از فاميلا نمي كني.بنده خدا اين همه ايميل واست فرستادم بعد ميگي كه كسي چيزي واسم نميفرسته با معرفت.

عيد فطر يه عكاس بفرست از نماز عيد فطر عكس بگيره كه مثل پارسال بيعكس نموني(اينم يه رهنمايي)


پاسخ: سلام مصطفی جان. خوبی پسرعمو؟ بخدا اینقدر گرفتارم که هفته ای 1 بار فقط میتونم به وبلاگ سر بزنم. بابت ایمیلاتم ممنونم. اگه دوست داری، اون میلهارو بفرست برای وبلاگ تا همه ببینن و استفاده کنند. فقط باید 1 جوری به کلشتر ربطشون بدی. و اما مطلب آخرت، "عکاس بفرستم کلشتر"؟؟؟ عزیزم فکر کنم تو وبلاگ رو با خبرگزاری BBC یا باشگاه خبرنگاران جوان اشتباه گرفتیا!!! یعنی توی کلشتر نباید 1 نفر پیدا بشه 2تا عکش بگیره؟؟؟


mehrnooshe
ساعت12:57---19 مرداد 1391
salam matalebetoon jalebe man esalatan keleshteriyam va kamo bish ziyad miyam keleshter .motasefane chanodimin bare ke be in sait sar zadam v tashakor mikonam az tala6etoon.nazri ke mitoonam bedam ine ke az jahaye didaniye keleshter tasvir v adres erae bedin ta moarefi ba6e baraye afradi ke be hich vajh boomi nistan ma betoonim ba moarefiye in sait be oona angize bazdid ro bedim.va dar akhar bazam tashakor mikonam az tala6etun.
پاسخ: عرض سلام دارم خدمت شما. بابت نظرتون هم ازتون ممنونم. اگه به قسمت آرشیو برید، مطلبی با عنوان " جاذبه های گردشگری" نوشته شده. همچنین در طول این چند سال عکسهای بسیار زیبایی از طبیعت کلشتر قرار داده شده.


مهدي کريم تژاد کلشتري
ساعت23:23---17 مرداد 1391
سلام اراينکه به لطف خداوند وهمت والاي شما زمينه معرفي فرهنگ غني زادگاهم کلشتر فراهم شده است افتخار ميکنم هروقت دلتنگ ديار خوبان ميشوم سراغ سايت رفته و با مشاهده مطالب وتصاوير بسيارزيبا سيراب ميشوم ا ماده هرگونه مساعدت دربيان مطالب حقوقي هستم باتشکر وبه اميد ديدار کريم نژاد
پاسخ:سلام جناب کریم نژاد. خدارا شاکرم که این لطف رو در حق بنده کرد تا بتونم خدمتی ناچیز به مردم عزیز کلشتر و زادگاهم عرضه کنم. آقای کریم نژاد، شما هم یکی از افتخارات کلشتر می باشید و از این بابت بسیار خرسند هستم که همیشه به فکر کمک در زمینه های حقوقی به مردم کلشتر هستید. لطفهای شما از طرف خداوند بی جواب نخواهد ماند. شاید این وبلاگ بتواند پل ارتباطی مردم کلشتر با شما باشد و مردم از این طریق بتوانند سوالات حقوقی خود را مطرح نمایند. سپاس


سلمان تقدیمی
ساعت10:07---12 مرداد 1391

سلام مسعود جون خوبی


این عکسای قدیمیت اصلا باز نمیشه راستی اون روز بالاخره رفتی دیلمان یا یواشکی رفتی خونه و...

پاسخ: سلام سلمان جان. بخدا عکسها رو چندجا امتحان کردم و باز شدند. مشکل از مرورگرته. نه بابا رفتیم دیلمان. ولی حیف شد. مثل اینکه اون روز به یک مناسبتی یه چیزی پخت شده بود که من اونو از دست دادم. واقعا حیف شد. ولی توصیه های منو جدی نگرفتیا. عجله کردی. البته اینم بگم، خوب یه ملتو اس کردیا.



فاطمه رفیعی
ساعت12:53---9 مرداد 1391
سلام

وقت بخیر و خدا قوت

من هم از معرفی شهدای کلشتر استقبال میکنم اما نه فقط در این حد که یه شناسنامه ی مختصر ارائه بدیم. میخوام یه کار جامع باشه و خودم میتونم این قول رو بدم که انجامش میدم اما برای اینکه یه کار بهتر و جامع تر ارائه بدم نیاز به کمک دوستان هم دارم.هرکسی میتونه امطالبی راجع به زندگینامه ، خاطرات دوستان و خانواده، عکس ها و وصیت نامه و خلاصه هر مطلب مرتبط با شهدا جمع آوری کنه و ارسال کنه تا بعدها هم بشه کارمون رو بصورت یه کتاب ارائه بدیم.

انشاء ا...
پاسخ: سلام دخترعمو. دستت درد نكنه. ازت ممنونم. لطف بزرگي در حق وبلاگ ميكني. سپاس


Ali
ساعت1:45---7 مرداد 1391
Salam
pedar man az bache haye keleshter man ham shode sali ye bar keleshter miyam .vali az bache haye keleshter kasi ro nemishnasam ..... Kheyli dost daram ke hma mhliyamo beshnasam .
Age sociale khasi bache haye keleshter estefade mikonan moarefi kon ya in profile mane
www.facebook.com/ali.parsi.9


بهاره
ساعت11:09---2 مرداد 1391
سلام
من تقریبا روزی یک بار به این سایت سر می زنم و وقتی واحده جدیدی رو میبینم واقعا لذت میبرم.چون نوع مطالبی که آقای رفیعی عنوان می کنند بسیار جالب هست. اما تابحال نظری نداده بودم. آقای رفیعی من به نوبه خودم ازتون تشکر می کنم.کاره فرهنگیه بزرگی رو انجام دادید. خیلی هم دوست دارم به شما کمک کنم، اما چون به کلشتر خیلی کم میرم، نمیتونم. اما موندم چرا کسانی که ساکن کلشترند هیچ کاری نمی کنند. اون شخصی که شهید علیپور رو معرفی کردند، کاره خوبی انجام دادند ولی ای کاش درمورد همه شهیدان این کارو میکردند.
best regard


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ برچسب:, توسط مسعود رفیعی کلشتری
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :